Polecam

Polski przewodnik w Bangkoku

Odpowiedni człowiek na odpowiednim miejscu. Wybierając się do Tajlandii ze znajomymi, zatrzymaliśmy się w Bangkoku na 2 dni, i postanowiliśmy poszukać przewodnika (żeby nie tracić czasu na szukanie atrakcji), który by nam w jakimś większym stopniu pokazał i oprowadził nas po Bangkoku. Nie spodziewaliśmy się że trafimy na gościa który o Tajlandii wie wszystko.

Po za znajomieniu się w recepcji hotelu stwierdziliśmy że Łukasz jest nie tylko świetnie przygotowany jako przewodnik ale super facet. Pokazał nam różne odsłony Bangkoku od kultury, przez religię, zabytki, miejsca w które nie wszystkie wycieczki mają okazję pojechać, kuchnie tajską, i wiele ciekawych rzeczy które nie sposób tutaj wszystkie wymienić.

Tak się razem z grupą zaprzyjaźniliśmy że zamiast dwóch dni w Bangkoku, Łukasz spędził z nami kolejne dni w Phuket. Czas razem jako grupa był rewelacyjny, i zostanie w naszej jak i Łukasza pamięci.

A więc jeżeli ktoś wybiera się do Tajlandii do Bangkoku, i chce zaoszczędzić czas na szukanie samemu atrakcji, środków transportu – polecam Łukasza jako przewodnika, szybko, sprawnie i z klasą 🙂 100% gwarancji na udany dzień pełen wrażeń. Nie traćcie czasu – tylko piszcie lub dzwońcie do niego i rezerwujcie terminy 🙂 Łukasz bardzo szybko odpowiada na każdy email więc macie gwarancję sprawnej konwersacji.

Marcin Rutkowski – zawodowy alpinista, międzynarodowy przewodnik IVBV/UIAGM

W 2015 roku przygotowując się do pierwszego wyjścia na Mont Blanc poznałem w Chamonix Marcina. Ze względu na to że pierwsze wyjście nie udało się ze względów atmosferycznych wybrałem się z kolegą oraz Marcinem na pierwsze wspólne zdobycie szczytu pod jego przewodnictwem: Gran Paradiso we Włoszech i od tego czasu zostaliśmy kumplami.

Marcin jako przewodnik jest rewelacyjny w tym co robi, pełen profesjonalizm, wszystko zorganizowane perfekcyjnie, o górach Alpejskich wie wszystko, ale posiada bardzo ważną cechę którą każdy z wspinaczy, ludzi spacerujących po górach i przewodników powinien posiadać: respekt do gór.

Marcin na każdą wyprawę jest w 100% przygotowany, wie kiedy można iść a kiedy trzeba powiedzieć stop, nigdy nie ryzykuje wejściem widząc jakieś zagrożenia, zawsze wie kiedy powiedzieć stop i wracać. Wszystko jest robione z zimną głową i jest bezpiecznie. Od tamtego czasu zdobyłem już z Marcinem kilka szczytów i na pewno jeszcze będziemy się razem wspinać.

Jeżeli ktoś chciałby pozdobywać wyższe szczyty w bezpiecznej i profesjonalnej formie polecam Proguide Pl.

Góry i Alpinizm – Szkoła Wspinania Aśki Piotrowicz

W marcu 2016 roku mogłem wziąć udział w Kursie z Turystyki wysokogórskiej według programu Polskiego Związku Alpinizmu w Zakopanym na Hali Gąsienicowej gdzie główną prowadzącą tegoż kursu była Instruktor Joanna Piotrowicz. Kurs trwał 4 dni i był bardzo intensywnie i zarazem profesjonalnie przeprowadzony.

Joanna Piotrowicz ma bardzo wysokie kwalifikacje jeżeli chodzi o tematykę górską, bardzo dużo nauczyła mnie kwestii związanych z bezpieczeństwem w górach, jakie są zagrożenia ze szczególnym naciskiem na lawiny, podstawowe informacje o sprzęcie potrzebnym do poruszania się w terenie górskim, zasady asekuracji, technika poruszania się w rakach i z czekanem, podstawy nawigacji w górach, zasady poruszania się w terenie lodowcowym, autoratownictwo, budowanie jamy śnieżnej i wiele innych kwestii związanych z bezpiecznym poruszaniem się w górach.

Jeżeli ktoś chce poznać tajniki wspinaczkowe,wysokogórskie,  skorzystajcie ze szkoły wspinania Aśki Piotrowicz –  Kursy wspinaczkowe i alpinistyczne pod okiem najlepszych instruktorów – Bardzo polecam.

Wyprawy Adventure w północnej Kanadzie

Miałem okazję w roku 2017 ze znajomymi skorzystać z usług firmy: Alligator Lake Aurora Lodges w Kanadzie. Firma organizuje różnego rodzaje wyprawy typu: Psie zaprzęgi, Skutery snieżne, oglądanie zorzy polarnej, łowienie ryb w pięknych kanadyjskich jeziorach i wiele różnych innych wypraw.

My skorzystaliśmy z wyprawy skuterowej która miała trasę z Whitehorse do granicy z Alaską przez Dawson City (około 600km). Trasa biegła przez rzeki, jeziora, lasy, drogi publiczne, piękna widokowa trasa, spanie w domkach w lesie lub tanich amerykańskich hostelach, piękne wrażenia, a wszystko na skuterach śnieżnych przez kilka dni ciągnąc za sobą plastikowe boby z paliwem, żywnością, i odzieżą.

Jeżeli ktoś chciałby przeżyć niezapomnianą przygodę w północnej Kanadzie to polecam tą firmę, warto bo wspomnienia oraz wrażenia są nie do opisania.

A&D Grzeskow Photography

Jeżeli chcemy aby nasze wspomnienia w wyjątkowy sposób pozostały z nami na dłużej w postaci zdjęć, nie wystarczy nam dobry sprzęt. Potrzebna jest umiejętność oraz pasja zatrzymania tego co wyjątkowe w wyjątkowy sposób. I to są cechy które wyróżniają zespół A&D Grzeskow Photography. Dzięki współpracy z nimi moje wspomnienia pozostają ze mną na dłużej. Jeżeli potrzebujesz kogoś, kto wykona dla ciebie profesjonalne zdjęcia – Polecam własnie ten zespół.